Een complete thuiswerkplek

Faciliteer uw medewerkers ook
thuis optimaal

Medewerkers werken veel thuis, daarom is het belangrijk dat zij optimaal kunnen werken en gebruik kunnen maken van diensten die zij op kantoor krijgen. Ook thuis ondersteunen onze specialisten uw medewerkers. Zo helpen wij met het samenstellen van het assortiment, het plaatsen van een complete thuiswerkplek, van kantoormeubilair tot IT-hardware en de bijbehorende dienstverlening. Wij laten u in enkele stappen zien hoe wij dit aanpakken.

44%

van de thuiswerkers heeft geen goede thuiswerkplek.

Stap 1: Adviesgesprek thuiswerken

Als thuiswerken nieuw is voor uw organisatie, is het belangrijk om uw IT-beleid hierop aan te passen. Zo kunt u thuiswerken succesvol in uw organisatie implementeren. Hierbij adviseren wij u over de juiste technologie en tools voor uw organisatie en geven wij advies over security, cloudoplossingen, beheer en software.

Stap 2: Assortiment samenstellen

Ons online bestelplatform Choose IT geeft uw medewerkers de vrijheid om zelf de gewenste thuiswerkplek te kiezen en te bestellen. Van IT-hardware en accessoires tot kantoormeubilair. Samen maken we een keuze uit het assoritment waaruit uw medewerkers kunnen kiezen. Hierbij denken wij graag mee over het assortiment dat het beste bij uw organisatie en medewerkers past.

IT-hardware

Van macOS, Windows tot Chrome OS en altijd merkonafhankelijk.

IT-diensten

Wij ondersteunen u bij productselectie, aanschaf, financiering en uitlevering.

Kantoormeubilair

Een ergonomische werkplek, geinstalleerd volgens de Arbowet.

Stap 3: Bestellen via Choose IT

Als het assortiment is samengesteld, plaatsen wij deze op ons bestelplatform Choose IT. Deze portal personaliseren wij met uw URL en logo.

Medewerkers bestellen uit het gekozen assortiment hun devices of complete werkplek. Er zijn hierbij diverse afrekenmethodes en medewerkers kunnen de kosten die buiten het IT-budget vallen, zelf bijbetalen.

Stap 4: Thuislevering en installatie

Zodra de bestelling is geplaatst, wordt een bezorgafspraak gepland met uw medewerkers. Dit geeft uw medewerker de kans om een geschikt moment te kiezen en geeft ons de mogelijkheid om afspraken slim te plannen, zodat CO2-uistoot wordt beperkt. Onze installateur komt op de afgesproken dag de thuiswerkplek installeren. Het bureau en de stoel wordt gemonteerd, de IT-hardware wordt aangesloten en het verpakkingsmateriaal nemen wij weer mee terug. De medewerker kan vervolgens direct aan de slag met zijn of haar werkzaamheden.

Stap 5: Break-fix

Vanuit huis is het niet vanzelfsprekend dat medewerkers de hulp kunnen inroepen van uw IT-afdeling. Wanneer uw medewerkers hardwarematige storingen hebben dan kunnen we ook op de thuislocatie van de medewerker ondersteuning bieden. Met onze aanvullende servicepakketten wordt elke storing binnen een vaste tijdsnorm opgelost. Uiteraard ook bij uw medewerkers thuis.

Stap 6: Medewerker uit dienst

Gaat een medewerker uit dienst? Wij kunnen de gefaciliteerde werkplek voor u ophalen, schoonmaken en op uw herinzet-voorraad leggen. Wanneer u de hardware weer nodig hebt, wordt deze direct weer geleverd op het door u gewenste adres.

Heb je ook al nagedacht over vitaliteit op de werkplek en het beleid?

Persoonlijk advies nodig?

Wilt u meteen aan de slag met het stappenplan? Of heeft u nog hulp nodig bij een IT-beleid voor thuiswerken? Wij helpen u hier graag bij.

024 – 357 98 88

Werkdagen van 08:30 – 17:30

Verstuur bericht

via ons contactformulier

Contact opnemen

ContactformulierClose

Bedankt voor uw interesse in Centralpoint. Op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur kunt u voor zakelijk IT advies live met een van onze medewerkers chatten of whatsappen. Laat hieronder uw vraag achter dan zorgen wij er voor dat u binnen 1 werkdag een antwoord krijgt.

* u kunt als Consument niet bij ons bestellen. => Lees hier onze privacy- en cookieverklaring