Hybride
werken

Van kantoortuin naar thuiswerkplek

De manier van werken verandert en hybride werken raakt in een stroomversnelling. Meer dan ooit willen en moeten medewerkers overal kunnen werken. De kantoortuinen zijn verwisseld voor de thuiswerkplek. Hoe gaat u om met deze uitdagingen en welke keuzes maakt u om uw medewerker thuis te faciliteren? Wij hebben veel ervaring in het adviseren over en implementeren van innovatieve werkoplossingen. Wij helpen u hier graag bij.

 

Faciliteer een goede werkplek

Als organisatie bent u verantwoordelijk om een goede werkplek te faciliteren voor uw medewerkers. De snelheid waarmee keuzes gemaakt moeten worden vraagt om ondersteuning. U wordt uitgedaagd om uw medewerkers overal efficiënt en effectief te laten werken. Hoe zorgt u dat uw medewerkers optimaal gefaciliteerd worden? Hoe zorgt u voor optimale samenwerking en sociale interactie tussen uw medewerkers? En hoe ontwikkelt u een gedegen beleid voor de toekomst?

Hoe zorgt u voor een goede balans in hybride werken?

Ondersteun uw medewerkers optimaal

Om het beste uit uw medewerkers en hybride werken te halen is het belangrijk om de juiste faseringen aan te brengen. Dat begint bij het beschikbaar stellen van de thuiswerkplek tot het wijzigen van de beleidsstukken van uw organisatie. Wij helpen u om de juiste route te bepalen. Of dat gaat om advies of het leveren van hardware en meubilair via een gepersonaliseerde webshop. Onze specialisten verzorgen tevens de uitrol en installatie van de thuiswerkplekken. Zo kunnen wij u op elk gebied ondersteunen.

Kom meer te weten over de
complete thuiswerkplek

Fase 1: Faciliteren

Het begint simpelweg met het faciliteren van een juiste thuiswerkplek.Stel het assortiment samen we beschikbaar stellen via uw gepersonaliseerde webshop, Choose IT. Wij adviseren u daarbij en leveren en installeren de complete werkplek bij medewerkers thuis, van kantoormeubilair tot IT-hardware en software met bijbehorende dienstverlening.

Fase 2: Vitaal werken

De basis is op orde en medewerkers werken vanuit huis. De werkplek is ergonomisch ingericht en het meubilair is volgens de Arbowet geïnstalleerd. Samen met u hebben we er alles aan gedaan om het de medewerker zo comfortabel mogelijk te maken. Maar hoe zit het met de fysieke en mentale gezondheid van de medewerkers als ze grotendeels vanuit huis werken? Is de pauze, ook thuis nog steeds een echte pauze? Is de wandeling op kantoor, thuis ook een wandeling? Missen we de collega’s om ons heen?

We kennen de vergadertools op de laptops allemaal wel maar zetten we die ook efficiënt in? Hoe bereik ik mijn collega, team of bedrijf met een vergadertool en hoe communiceer ik in een dergelijke oplossing?

Deze fase is van essentieel belang om hybride werken mogelijk te maken. Al deze vragen worden onderzocht en beantwoord tijdens verschillende assessments en digitale trainingen.

Fase 3: Continuïteit

De keuzes die in de eerste en tweede fase zijn gemaakt, vormen de basis voor het thuiswerkbeleid van uw organisatie. Het opnemen van wijzigingen in uw beleid overstijgt meer dan alleen regels aanpassen, bij dit proces betrekt u onder andere HR, Finance en IT. Hier komen vraagstukken als kantoorpanden, manier van samenwerken en functie van kantoorlocaties naar voren.

Door het optimaliseren van de processen en deze op te nemen in uw beleidsstukken bent u klaar voor de toekomst en zorgt u voor meer inzicht en duidelijkheid naar medewerkers. U wordt door ons begeleid bij het maken of aanpassen van de beleidsdocumenten.

Persoonlijk advies nodig?

Wilt u meteen aan de slag met het stappenplan? Of heeft u nog hulp nodig bij een IT-beleid voor thuiswerken? Wij helpen u hier graag bij.

024 – 357 98 88

Werkdagen van 08:30 – 17:30

Verstuur bericht

via ons contactformulier

Contact opnemen

ContactformulierClose

Bedankt voor uw interesse in Centralpoint. Op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur kunt u voor zakelijk IT advies live met een van onze medewerkers chatten of whatsappen. Laat hieronder uw vraag achter dan zorgen wij er voor dat u binnen 1 werkdag een antwoord krijgt.

* u kunt als Consument niet bij ons bestellen. => Lees hier onze privacy- en cookieverklaring