AppleCare

Elk bedrijf is uniek. AppleCare ook.

AppleCare biedt deskundige ondersteuning voor jouw Apple-devices. Omdat Apple zelf de hele oplossing ontwikkelt, van hardware en software tot besturings­systeem, biedt AppleCare geïntegreerde ondersteuning en service die je nergens anders vindt.

Wat is AppleCare?

AppleCare betekent complete technische ondersteuning, Apple hardware­­service en softwaresupport. Met AppleCare krijg je technische ondersteuning en extra mogelijkheden voor reparatie van je Apple-hardware. Er zijn verschillende oplossingen beschikbaar en deze kun je goed met elkaar combineren. Ons team van Apple-specialisten adviseert je graag over het beste AppleCare-pakket voor jouw organisatie.

AppleCare Protection Plan

AppleCare Protection Plan is een garantie uitbreiding tot 3 jaar, waarmee je recht hebt op deskundige telefonische ondersteuning van Apple en kunt profiteren van extra mogelijkheden voor reparatie van hardware. De dekking gaat in op de aankoopdatum van de hardware waarop het AppleCare product geregistreerd staat.

AppleCare for Enterprise

Dekking voor elke Mac, iPhone en iPad. AppleCare for Enterprise biedt je onder andere flexibele service-opties, snelle service op locatie en reparatie of vervanging van devices binnen een werkdag.

AppleCare OS-support

De ondersteuning voor IT‑medewerkers die je nodig hebt bij de implementatie van macOS, macOS Server of iOS binnen je organisatie. AppleCare OS Support biedt ondersteuning via telefoon en e‑mail voor problemen bij integratie, migratie en geavanceerd servergebruik. Kies een AppleCare OS Support abonnement dat precies aansluit bij de behoeften van jouw bedrijf.

Voordelen

  • Apple gecertificeerde service en ondersteuning
  • Voorrang bij contact met Technische ondersteuning
  • Wereldwijde dekking

Voordelen

  • 24/7 technische ondersteuning voor eindgebruikers
  • Twee, drie of vier jaar dekking voor service op locatie

Voordelen

  • Ondersteuning op bedrijfsniveau bij incidenten
  • Inclusief AppleCare Help Desk Support

Service en ondersteuning door de mensen
die je Apple producten het beste kennen.

Voorbeelden van AppleCare

Voor elke organisatie bekijken we welke AppleCare-oplossing het beste bij je past. Bekijk hieronder een aantal scenario’s voor verschillende typen organisaties.

Scenario Universiteit
Scenario MKB
Scenario Bank

Wil je meer weten over AppleCare voor jouw organisatie?

Neem dan contact op met ons team van Apple-specialisten. Dit team van specialisten staat altijd klaar om je te helpen en is bereikbaar van 08:30u – 17:30u.


    MVO-jaarverslag 2019

    Bekijk wat wij het afgelopen jaar hebben gedaan en bereikt op het gebied van MVO. Het MVO-jaarverslag 2019 van Centralpoint kunt u downloaden en lezen door te klikken op de onderstaande button.

    MVO-prestatieladder

    De MVO-prestatieladder voorziet ons in de behoefte om vanuit maatschappelijke betrokkenheid ons beleid te structureren. Door de MVO-prestatieladder verkrijgen wij inzicht in onze duurzame ontwikkeling.

    Contact opnemen

    ContactformulierClose

    Bedankt voor uw interesse in Centralpoint. Op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur kunt u voor zakelijk IT advies live met een van onze medewerkers chatten of whatsappen. Laat hieronder uw vraag achter dan zorgen wij er voor dat u binnen 1 werkdag een antwoord krijgt.

    * u kunt als Consument niet bij ons bestellen. => Lees hier onze privacy- en cookieverklaring